كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 دخول
منتديات alzahhar
اهلا و سهلا بكم في منتديات alzahhar إذاكنت زائر يرجى التسجيل في المنتدى حتى تستطيع المشاركة فيه وتتمتع بافضل الخصائص وافضل المواضيع
أما إذا كنت عضو مسجل من قبل فيرجى الدخول
منتديات alzahhar
اهلا و سهلا بكم في منتديات alzahhar إذاكنت زائر يرجى التسجيل في المنتدى حتى تستطيع المشاركة فيه وتتمتع بافضل الخصائص وافضل المواضيع
أما إذا كنت عضو مسجل من قبل فيرجى الدخول

مرحبا بك يا زائر في منتديات alzahhar نتمني قضاء وقت ممتع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرةalzahharارجووووو من كل العضاء الدخولكاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13السبت فبراير 04, 2012 1:33 am من طرفalzahharحصريا عملاق برامج التحميل من الانترنت Internet Download Manager 6.04 Build 3 في اخر اصدار + الباتش علي الميديا فاير mediafireكاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الأربعاء يناير 18, 2012 5:32 am من طرفalzahharحل الفظورهكاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الإثنين نوفمبر 28, 2011 5:51 am من طرفalzahharالإنترنت بين الخير والشر كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الإثنين نوفمبر 28, 2011 5:49 am من طرفalzahharسؤال بحاجه الى جواب ... أين مـــرمــــــر ؟؟؟؟؟كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الإثنين نوفمبر 21, 2011 3:47 pm من طرفalzahharماهو التراث العربي الإسلامي ؟ كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13السبت نوفمبر 19, 2011 9:11 am من طرفalzahharافض الاوقات لتناول الادويهكاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الأحد نوفمبر 06, 2011 4:50 am من طرفalzahharالصحه العامهكاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الأحد نوفمبر 06, 2011 4:38 am من طرفalzahharموضوع: حكمة عظيمة... كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الأحد نوفمبر 06, 2011 3:32 am من طرفalzahharعجائب وطرائف ليلة العرس كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الجمعة نوفمبر 04, 2011 3:14 am من طرف
مواضيع مماثلة

منتديات alzahharكاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني

FacebookTwitterEmailWindows LiveTechnoratiDeliciousDiggStumbleponMyspaceLikedin
شاطر | 

كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
فوتوشوب
فوتوشوب

الْمَشِارَكِات الْمَشِارَكِات : 193

العمر العمر : 44

نقاط نقاط : 14577

احترامك لقوانين المنتدي : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 11101010

دولتي : العراق

مهنة العضو : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Unknow10

السٌّمعَة السٌّمعَة : 9

كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني   كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الإثنين مايو 09, 2011 11:05 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم

اعرف ان هذا الموضوع سيجعلني العدو الاول للنسوان في المنتدى .. وربما ستكون يوم الجمعه مظاهره مليونيه للنسوان يطالبون فيها برحيلي وريما سيرفعون لافتات وشعارات .. ارحل .. ارحل يا فوتو شوب .. ولكني سابقى متمسكا بالحق الدستوري :D الذي يعطيني الحق في حرية التعبير .... بيت بيت ... شارع شارع ... زنكا زنكا :D ..

ولأن بلاوي النسواااااااااااااااااااااان ( يعني الستات ... الستاااااااااااااات وانا ما ليش علاقه لا بستات ولا بسبعات على راي عادل امام) .. كثيره ومتنوعه فالحديث فيها طويل .. ولكن الصوره دائما هي الوحيده القادره على اختصار المسافه والزمن ... تعالو نشوف بلاوي الستات وبعدين احكمو .... ادخلو على الروابط وشوفو ... قمت بوضع التعليقات على الصور لتكون معبره عنها ..

ملاحظه هامه : اذا ضمن مدير المنتدى توفير حصانه وحمايه لي فسوف انشر المزيد من الصور ..

تحياتي لكم
اخوكم فوتو شوب

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الموضوع الأصلي : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني  المصدر : منتديات alzahhar

كاتب الموضوعرسالة
فوتوشوب
فوتوشوب

احترامك لقوانين المنتدي : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 11101010

مهنة العضو : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Unknow10

كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني   كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الأربعاء مايو 25, 2011 6:16 am

يا مرمر ...
يكون في معلومك احنا عاملين مجلس مشترك للتخطيط وادارة العمليات الحربيه انا وجو ... وجو عارف كل الخطط ... يعني المحاولات بتاعتك دي عشان تفرقي بينا مش هتنجح خالص مهما حاولتي وعماتي ... وبعدين انا مش عايز ابقا مدير المنتدى من اصلو عارفه ليه ؟؟؟ لاني في الحله دي هبقى رسمي اوي وانا ما بحبش ابقا رسمي .. انما احب ابقا شعبي كده واتفشخر بشعبيتي ...

جميله اوي اتفشخر دي ... :D :D

فوتو شوب

الموضوع الأصلي : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني  المصدر : منتديات alzahhar

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

الْمَشِارَكِات الْمَشِارَكِات : 425

العمر العمر : 29

نقاط نقاط : 17556

نقاط التميز : 500

مهنة العضو : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Studen10

السٌّمعَة السٌّمعَة : 0

الوسام : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Tmqn3

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني   كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الأربعاء مايو 25, 2011 6:43 pm

مين دى الى داهية يا جو
ده انا غلبااااااااااانة
يا ابنى مبقاش فى ايد امينة الايام دى خد بالك من المنتدى الى يتاخد وانت مش عارف حاجة

ماشى يا فوتو اتفشخر بشعبيتك
بس برده متصدقهوش يا جو زمانه بيخطط لحجات تانية من وراك
صدقققققققققققنى

تاجرة الألم
تاجرة الألم

الْمَشِارَكِات الْمَشِارَكِات : 91

العمر العمر : 37

نقاط نقاط : 14608

دولتي : السعودية

مزاجي : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 7110

مهنة العضو : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Collec10

السٌّمعَة السٌّمعَة : 8

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني   كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الثلاثاء يونيو 14, 2011 4:23 am

انظمت لكم تاجرة ,,,
الكلام هنا مخصص فقط لاغير للاخ !!
ولا بلاها الاخ !!!
خليها الرجل: (شوب)
...
قبل اي نقاش اسمح لي اقولك انا عدوتك اللدوده..والشجاع من قال هذا انا وليس كان ابي؟!!
اوكي
اتفق معك ان النسوان على قولتك (شوب متاثر بابو عصام في باب الحاره)
لهم امورهم وعالمهم الملئ بالعاجايب.
لسبب بسيط
انهم زينة الكون
ومعهم التجديد مستمر.
ولاحياة دون انثى بس فيه حياة دون رجل!
...
ايه فالقران
< ليس الذكر كالانثى>
مناط الايه ليس فخرا بك ايها الرجل
ولكن:
لتحملك مسولية القيادة بحكمه وود ورحمة
لانك تحمل عقلا يفكر
مو عادل امام واستشهادك بمقولاته تهكما وسخيه على عقليتك وتفكيرك.
في النسب العالمية تؤكد ان الذكاء اكبر للمرأة منها للرجل.
وبالفعل الرجل مهما بلغ ذكاه .. يخضع للانثى ولو بعد حين.
تدري ليش؟
لانا نحمل سلاح اقوى وامر
( ان كيدهن لعظيم)
...
اخاطب عقلك
تفكيرك الناضج
المثقف
بافلام عادل امام!!
الم تعلم ان امك رعاه الله نسوان؟
وزوجتك فالمستقبل نسوان؟
مابقول اختك
ولابنتك.

الانثى ارق ماخلق الله
واعظم مربيه
ولغة العطاءقانونها الدائم.
""
هي البيت الحنون
والملجا الدافي
لقلبك
ايها الرجل.
""
الورد لمن يزرع ؟
للنسوان
الحب لمن يهدى؟
للنسوان
الاسرة من يلمها
ويغمرها بالحب والدفء؟
النسوان
..

قبل تفكر تهين انثى تذكر ان القوامه """ رجوله"""
والرجوله في زمنا تلاشت
وصارت الرجوله ’’’’’شيشه ودخان !!!

اشكرك وعيك وثقافتك
وانا اوكد للجميع ان هذا تفكيرك ويدل على شخصيك واسلوبك.
واختلاف الراي لايفسد للود نسوان !!

دمت بقلب امرأة حبيبا
وبقلب امك بارا
وبعين اختك حنونا
وبكلمة بابا لابنتك معطاااء
ولي انا عدوا.

نيابة عن نساء الارض.

بنت عز وبنت شيخ ورايتي مرفوعه.
تاجرة الألم.

فوتوشوب
فوتوشوب

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني   كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الأربعاء يونيو 15, 2011 8:19 am

يا تاجره الالم
ههههههههههههههههه

اولا انا اسمي ( فوتو شوب ) وليس ( شوب ) واسم الدلع او الاسم الفني ( فوتو) كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601 كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601

ثانيا : اسمك اللي هو ( تاجرة الألم) اكبر دليل على اننا الرجال مظلومين ومظطهدين منكم بالنسوان .. وحتى الالم سويتو فيه تجاره .. لا والمصيبه انه هذه التجاره تقع مصايبها وبلاويها علينا واحنا اللي ندفع الثمن ( كاش ) ..

وثالثا : الله تعالى لما خلق الخلق .. كان ابونا ويسيدنا ادم هو أول خلق الله تعالى .. ( يعني وجودنا قبل وجودكم ) .. ومن ضلع ادم خلق الله تعالى حواء .. ( يعني لولا احنا انتم ما تصيرون ابدا ) .. وهذا معناه ان فضل ادم على حواء كبير بارادة الله تعالى ...

ورابعا : اذا كان الله تعالى وهو الخالق يقول (( ان كيدهن عظيم )) يعني الشهادة في كيد النساء مو من الرجال وانما من الخالق سبحانه وتعالى .. وهذا معناه ان ( الكيد ) هو نهمه ثابته عليكم يالنسوان الى يوم الدين ...

وخامسا : ادم وحواء كانو في الفردوس الاعلى وفي اعلى درجات النعيم وفي اعلى درجات الخلود ... لكن حواء ما اقتنعت بالنعيم ا وظلت ( تزن باذان ادم) عشان التفاحه .. والنتيجه ان الله تعالى غضب عليهم ونزلو الارض خالدين فيها بعد ان كانو في الفردوس الاعلى .. وللحين والى يومنا هذا احنا الرجال ندفع الثمن من ( زن حواء في اذن ادم ) .. لا والمصيبه بعد ان ( زن النسوان ) ما زال مستمر في اذانا من بعد ابونا ادم ...

وسادسا : يفولون المراه منبع عطاء .. وانا للحين مو قادر افهم عطاء في ايش ؟؟؟ دائما المراه تقول للرجل .. هات .. هات .. هات .. هات .. ولا تقول له خذ ابد .... وبعدين فوق كل هذا اللي بنعطيه احنا الرجال تقولون نطالب بالحريه ؟؟؟؟؟ وش تبون بعد اكثر ؟؟؟ مال الله وعباده ؟؟؟؟

وسابعا : وسائل النسوان في استغلال الرجال وسائل لايعلم بها الا الله تعالى ... دلع .. وغناجه .. وانثويه ... و ...و ...و ...و ..وبعديتن اخرها الرجال ما يشوف نفسه الا وهو طايح في اللي يسمونه ( القفص الذهبي) بينما هو في الحقيقه القفص الحديدي محكوم فيه بالاشغال لاشاقه المؤبده ....

كافي كذا لو تبين بعد عشان تصدقين ان سبب شفاءنا وبلاءنا في الكون هو النسوان ومكايدهم ؟؟؟؟.....

وسيبقى حزبنا حزب الرجال هو المنتصر دوما وابدا على حزب النسوان العدواني والاستعماري والامبريالي كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601 كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601 كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601 كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601 كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601 كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601

وانها لحرب حتى النصر والتحرير كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601 كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601 كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601

عاش المجاهدون في حزب الرجال الابطال كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601 كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601 كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 2436948601

فوتو شوب

رئيس حزب الرجال

فوتوشوب
فوتوشوب

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني   كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الأربعاء يونيو 15, 2011 8:31 am

يا مرمر ..

كل المحاولات بتاعتك دي عشان تبعدي عن نفسك التهمه مش هتجيب نتيجه ... والدليل اهو موجود .. جو قال كلام سليم :D .. طبعا جو مش عايز يقولك انك انتي اللي بتخططي عشان تلطشي المنتدى من الغلبان المسكين الفقير لربنا جو :D

بس هتروحي مني فين ؟؟؟ انا هنا واقف بالمرصاد لكل المحاولات بتاعتك دي يا خالتي نفيسه :D :D

وميهمنيش اي حاجه طالما انا بتفشخر :D :D :D

وعندك حق يا جو وكلامك صح وابصم عليه بالعشرين مش بالعشره بس ..

واكدع سلام لخالتي نفيسه ( مرمر) :D

فوتو شوب

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

مهنة العضو : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Studen10

الوسام : كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Tmqn3

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني   كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الإثنين يونيو 20, 2011 4:10 am

تاجرة الالم قالت كلام كتييييييييييييير كنت عايزة اقوله

ربنا لما خلق سيدنا ادم كان بقدرته ان يخلق حوا الاول
لكن خلقها من ضلع ابونا ادم الضله الاعوج الى بيحمى القلب
والى لولاه كان ابسط حاجة ممكن تأثر على القلب وتموته لكن سبحانه متعالى له حكمة فى كدة
انه ادى المرأة العاطفة الى تحمى بيها قلوبكم وادالكم الطبيعة الجسمانية الى بتديكم القوة الى تخليكم
تقدروا تهيؤ حياه كريمة للمرأة الى حتبقى مراتك وحتراعى بيتك وحتكون منبع الحنان ليك ولاولادك
ولولا خلق حواء مكنش لانت ولا انا ولا اى حد جه الدنيا دى

ولو بتتكلم عن الى المرأة بتقدمو فبتقدم كتير اققلها والدتك ملهاش فضل عليك دى متعبتش وسهرت
وادتك حنان وحب مكنتش بتهمل نفسها وتنسى المها عشانك
دى مش بتقدم حاجة

ديما البت بتبقى اقرب للاب لانها هى الحنينة الى بتدى عن الولد

الاخت ديما بتحب اخوها وتراعيه لانها بتدى اكتر مبتاخد

لو زوجتك دى مش بتقدملك حاجة اققلها بتعمل كل حاجة لراحتك بتربى اولادك وتشيل همك
دى مش بتدى

وعلى فكرة لما بتقول هات بيبقى عشان تعمل حاجة لراحتك انت برده

بتدى كتير والله بس مش كله بيقدر

واجدع سلام لابو مرمر

جو الملك
جو الملك
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام

الْمَشِارَكِات الْمَشِارَكِات : 1088

نقاط نقاط : 18518

السٌّمعَة السٌّمعَة : 4

http://alzahhar.com
مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني   كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الإثنين يونيو 20, 2011 3:19 pm

هههههههههههههههه

صراحة انا معجب بالموضوع لسبب عشان ما تقولي اني ضدك او شئ .لالالا

انا عاجبني الموضوع انها مزحة لا غير.. شئ مضحك وانتم قلبتو الموضوع رأسا علي عقب وادخلتونا في مواضيع مالها داعي كل الموضوع كان مزح و
انا مو عارف ايش اسوي يعني اقفل الموضوع منعا للتخاصم الغير مجدي ام ماذا

منظر رأيكم بالغلق ام ماذا ؟؟

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني   كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الإثنين يونيو 20, 2011 8:41 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
انا عن نفسى اتقفل متقفلش مستعدة للرد طبعا
لكن نشوف رأيهم بقى
وبعدين ده انا مبقتش لوحححححححدى

فوتوشوب
فوتوشوب

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني   كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الثلاثاء يونيو 21, 2011 12:34 pm

يا اخوان ..

اولا انا لست مع الراي الذي يقول ( وهو راي جو) ان هذا الموضوع كان مزح ... وثانيا لا اعتقد ان قفل الموضوع هو خطوه صحيحه ابدا ..

والسبب : لان هذا الموضوع يقبل كلا الوجهين في ان واحد .. وجه المزح ووجه الجد ... ومن اي وجهة او جانب تاخذ هذا الموضوع ستراها صحيحه ..

ثم لا ننسى ان الاختلاف في الراي لا يفسد للود قضيه .. والاختلاف في الراي هو حق مشروع لكل صاحب راي شرط احترام الراي الاخر بدون اي تجاوز على الاخلاقيات الادبيه واسس الحوار والنقاش ...

ولا اظن ان في الموضوع اي خروج عن هذه الحدود ... ولكن كما قلت اختلاف وجهات النظر مشروعه ولا عيب ولا ضرر ولا ضرار منعا ولا فيها ...

والحقيقه انا عندي كلام كثير في هذا الموضوع بالذات ولكن بصراحه انشغالاتي تعيقني عن التواصل المطلوب .. وبالمناسبه انا لست ضد المراه رفم كل تعليقاتي التي تعرفونها .. ولكن انا ضد بعض السمات والصفات والموصوفات التي نراها ونجدها في المراه من الناحيه السلوكيه على وجه الخصوص والتحديد...

اخيرا اقول ... لست من انصار قفل الموضوع ... والقرار لصاحب القرار ...

يا خالتي نفيسه ( مرمر) شوفتي بقا ازاي هتودينا في داهيه؟؟؟؟؟ :D :D

ولي عوده الى هذا الموضوع ربما في موضوع اخر مستقل عن هذا الموضوع ...

تحياتي

فوتو شوب

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني   كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني - صفحة 2 Icon_m13الأربعاء يونيو 22, 2011 1:54 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وانا من رأى فوتو
وبعدين يا فوتو زى مفى صفات فى المرأة مش بتعجبكم فى كمان صفات فيكم مش بتعجبنا

كاريكاتير نسوان .. شوفو بلاوي النسوااااااااااااااااااااان .. الستات يعني

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» صور كاريكاتير مشاااااهير
» كاريكاتير في السياسه
»  كيفية الاشتراك في تويتر twitter واضافة جديد منتدياتكم الية اليا مما يعني زيادة الارشفة جديد Goweto Bilobed
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

( مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد ))