تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله .. دخول
منتديات alzahhar
اهلا و سهلا بكم في منتديات alzahhar إذاكنت زائر يرجى التسجيل في المنتدى حتى تستطيع المشاركة فيه وتتمتع بافضل الخصائص وافضل المواضيع
أما إذا كنت عضو مسجل من قبل فيرجى الدخول
منتديات alzahhar
اهلا و سهلا بكم في منتديات alzahhar إذاكنت زائر يرجى التسجيل في المنتدى حتى تستطيع المشاركة فيه وتتمتع بافضل الخصائص وافضل المواضيع
أما إذا كنت عضو مسجل من قبل فيرجى الدخول

مرحبا بك يا زائر في منتديات alzahhar نتمني قضاء وقت ممتع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرةalzahharارجووووو من كل العضاء الدخولتأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13السبت فبراير 04, 2012 1:33 am من طرفalzahharحصريا عملاق برامج التحميل من الانترنت Internet Download Manager 6.04 Build 3 في اخر اصدار + الباتش علي الميديا فاير mediafireتأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الأربعاء يناير 18, 2012 5:32 am من طرفalzahharحل الفظورهتأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الإثنين نوفمبر 28, 2011 5:51 am من طرفalzahharالإنترنت بين الخير والشر تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الإثنين نوفمبر 28, 2011 5:49 am من طرفalzahharسؤال بحاجه الى جواب ... أين مـــرمــــــر ؟؟؟؟؟تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الإثنين نوفمبر 21, 2011 3:47 pm من طرفalzahharماهو التراث العربي الإسلامي ؟ تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13السبت نوفمبر 19, 2011 9:11 am من طرفalzahharافض الاوقات لتناول الادويهتأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الأحد نوفمبر 06, 2011 4:50 am من طرفalzahharالصحه العامهتأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الأحد نوفمبر 06, 2011 4:38 am من طرفalzahharموضوع: حكمة عظيمة... تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الأحد نوفمبر 06, 2011 3:32 am من طرفalzahharعجائب وطرائف ليلة العرس تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة نوفمبر 04, 2011 3:14 am من طرف
مواضيع مماثلة

منتديات alzahharتأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..

FacebookTwitterEmailWindows LiveTechnoratiDeliciousDiggStumbleponMyspaceLikedin
شاطر | 

تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فوتوشوب
فوتوشوب

الْمَشِارَكِات الْمَشِارَكِات : 193

العمر العمر : 44

نقاط نقاط : 14505

احترامك لقوانين المنتدي : تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  11101010

دولتي : العراق

مهنة العضو : تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Unknow10

السٌّمعَة السٌّمعَة : 9

تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Empty
مُساهمةموضوع: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 13, 2011 12:29 am

بسم اله الرحمن الرحيم

يا جماهير امتنا العربيه والاسلاميه الخالده في كل مكان ..

ما زال الرجال ( المستضعفون في الارص) يعانون شتى انواع المعاناة من ظلم النساء لهم .. ومن طلباتهم اليوميه والتعسفيه التي ليس لها اول ولا اخر .. وما زالت النساء تستخدم سبل واساليب ( الحيله والغش الانثويه) في التحايل على الرجال لتحقيق طلباتهم المتعدده التي تجعل الرجال يتحملون ما لا يعلم به الا الله تعالى في سبيل تحقيق هذه الطلبات ...

ولان الرجال اصبحو مظلومين ومضطهدين في الارض .. فاننا نعلن هنا عن تاسيس ( حزب الرجال) الذي يسعى الى تحقيق العداله والوحده والحريه والاشتراكيه والحق والانصاف للرجال من ظلم النساء تصديقا لقول الله تبارك وتعالى :

(( ان كيدهن عظيم )) .. وبهذه المناسبة ندعو كافة الرجال المضطهدين والمظلومين من النساء للانظمام الى حزبنا لا ستعادة كافة حقوقهم المغتصبه والمسلوبه .. وسيكوزن نضالنا ان شاء الله نضالا مستمرا وبروح ثوريه عاليه لن ترعف التوقف ابدا حتى استعادة كافة الحقوق المشروعه .. وسنقاتل قتالا قويا في سبيل هذه الحقوق ..

الله اكبر ... اله اكبر .. الله اكبر ... وانها لثورة حتى النصر والتحرير ... نموت او ننتصر ..

الرفيق المناضل

فوتو شوب

الامين العام لحزب الرجال والقائد العام للقوات المسلحه :D :D :D

الموضوع الأصلي : تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..   المصدر : منتديات alzahhar

جو الملك
جو الملك
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام

الْمَشِارَكِات الْمَشِارَكِات : 1088

نقاط نقاط : 18446

السٌّمعَة السٌّمعَة : 4

http://alzahhar.com
مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 13, 2011 2:49 am

هههههههههههههههههههههه

نعم يا فتوتو هذا ما نريدة ضد النساء بما جعلونا ننقهر في الدنيا هههههههههه ننننعم اننا سنقاتل حتي الموت

فليأتي من كل رجل قبيييييييلة ههههههههه :twisted:

المنتدي حيقفل بدعوي من حقوق النساء ههههه :silent:

ولكن سنظل مقاومييييييين معك يا فوتو الي الامام بيت بيت .. حارة حارة ... زنقا زنقا :pirat:

الموضوع الأصلي : تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..   المصدر : منتديات alzahhar

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

الْمَشِارَكِات الْمَشِارَكِات : 425

العمر العمر : 29

نقاط نقاط : 17484

نقاط التميز : 500

مهنة العضو : تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Studen10

السٌّمعَة السٌّمعَة : 0

الوسام : تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Tmqn3

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 13, 2011 3:37 am

ايه ده بقى
لما انتوا مش اخدين حقوقكم امال احنا ايه
لا لا وربنا مينفع
فين الحقوق الى مش اخدنها دى

وانت ياعم جو
ناخذ من كل رجل قبيلة ايه وبتاع ايه ده
انا حبلغ عنك جمعية حقوق المرأةتأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  268246

انى اعترض وبششششششششششدة

جو الملك
جو الملك
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 13, 2011 4:11 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه

اعمل اية انا مظلوم طيب

وبعدين احنا مش واخدينا حقنا وربنا

وربنا انتو مفتريييين انا حبلغ عنكو ...... ينهار ابيض مفيش منظمة لينا ابلغ عندها !!!!!

لا خلاص يا مرمر انا انسحبت واسف يا فوتو ربنا معاك بقي وتلاقي حد يساعدك

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 13, 2011 5:44 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه
ادى اول واحد يا فوتو
طب وربنا انتوا اخدين كل حاجة
بتعملوا كل حاجة على مزاجكم تخرج وتدخل براااااحتك
احسن حاجة تبقى ليكم عايزين ايه تانى
كلمتكم الى لااااازم تمشى
عايزين ايييييييييييييه تااااااااانى

جو الملك
جو الملك
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 13, 2011 6:01 am

رد بقي انت يا فوتو انا مليش دعوة

فوتوشوب
فوتوشوب

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 13, 2011 10:08 am

يا مرمر ...

اولا انا كنت اتمنى ان اعرف الوقت الذي تكونون موجودين فيه في المنتدى لكي اكون موجود ايضا ولكن مع الاسف لا اعرف اوقات تواجدكم حسب الدول التي انتم فيها ...

وثانيا : انا لا اعرف اتحدث باللهجه المصريه .. ولكن ساحاول ... ولا تقولون فوتو لا يعرف اللهجه المصريه لان طريقتي في اللهجه المصريه ( مش ولا بد) ...
دلوقتي هاتكلم معاكي يا مرمر .. شوفي بقا ..
اول حاجه عايز اقولك عليها .. ام علي بتسلم عليكي وبتقولك وحده وحده ... مليهالي وحده وحده ..
تاني حاجه .. ممكن تقوليلي ايه الحقوق بتاعتنا احنا الرجاله ؟؟ مهو انتو اللي واخدين كل حاجه .. المهر والشبكه والدبل والعفش والمطبخ والشقه كولها على بعضها والعربيه كمان .. ودايما الست بتقول للراجل جيب فلوس ... انا عايزه فلوس ..ولما يقوم الراجل يدي الست فلوس تقوم تقولو ايه ده ؟؟؟ هوا انات بشحت منك ؟؟؟ هات كمان ... وكمان وكمان وكمان لحد ما يبقا الراجل على الحديده ... ودايما الست تقول للراجل هات .. هات ولا مره تقولو خد ابدا ...

وتاثت حاجه .. ام كلثوم الله يرحمها ويحسن اليها عندها اغنيه بتقول فيها (( اعطني حريتي اطلق يديا .. انني اعطيتُ ما استبقيُ شيئا )).... سامعاها طبعا .. طيب ... تعرفي ان الاغنيه دي ام كلثوم غنتها عشانا احنا الرجاله ؟؟؟ المروحومه الله يرحمها شافت حالنا بقا صعب اوي قامت تغني الاغنيه دي عشان تخفف علينا شويه ...

وبعدين في حاجه مهمه اوي كمان ... انتو يا ستات قبل الكواز تسمعونا كلام حب عجيب وغريب .. عندك مسلا .. الحبيبه تقول لحبيبها قبل الكواز .. تقولو (( شوف يا حبيبي انا مستعده اين اعيش معاك ان شاء الله حتى على الرصيف ميهمنيش بس المهم انتا معايا ياروحي وقلبي ..)) بس لما تيجي ساعة الجد تشوفيها تقول لحبيبها كلام تاني بقا غير الاولاني اللي كان بيسمعو المسكين اللي اسمو الراجل ده ..وبعد الكواز تلاقي الست اللي كانت حلوه وفل زي القمر تلاقيها بعد كده بقت زي ما تكون عسكري في محكمة .. اول ما يخش الراجل البيت تروح نازله وطالعه فيه اسئله .. كنت فين ؟؟ وجيت مينن .. واتكلمت مع مين ؟؟؟ وطبعا ولا تسكت ولا دقيقه لحد ما تخلص تحقيق النيابه بتاعها كولو .... واخر المطاف تقولو ايه ؟؟؟ الاكل بتاعك جاهز في المطبخ اتغدا انتا وانا اخش انام عشان تعبانه قوي من شغل البيت ....

تحبي اكمل المسلسل كولو ولا نكمل بعدين في الحلقه الجايه ؟؟؟؟ طيب هنكمل في الحلقه الجايه ...

على فكره ..( جو) ما انسجبش ولا حاجه .. بس هوا قال كده عشان يشوف انتو هتقولو ايييييييييييييييييييييييه ؟؟؟؟ يعني بيستعمل معاكو طريقة خداع العدو عشان يعرف ازاي يعمل الهجوم من تاني .... مش كده ولا ايه يا ( جو ) ؟؟؟

بس مع كل ده .. الحزب بتاعنا اكيد هوا اللي هيكون منتصر ...

وانها لثورة حتى النصر والتحرير ( مش التحرير يعني ميدان التحرير ) هههههههه

تحياتي

فوتو شوب

القناص
القناص
نائــب المـــدير
نائــب المـــدير

الْمَشِارَكِات الْمَشِارَكِات : 559

العمر العمر : 34

نقاط نقاط : 18220

دولتي : السعودية

مزاجي : تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  8010

نقاط التميز : 3000

السٌّمعَة السٌّمعَة : 5

الوسام : تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  1187177599

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 13, 2011 8:26 pm

اتكلم انا كمان مصري ايش معنى انتو ههه

المنتدي حيقفل بدعوي من حقوق النساء ههههه

والله عندك حق يا جو

كل حاجة تتطلع حقوقو المرأة في اي حاجه و تقرفنا

جو الملك
جو الملك
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 13, 2011 8:40 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بالعفعل يا فوتو انا كنت بعمل كدة وانا مش مشيت ولا حاجة انا مووووجود بقي بعد كل الي شفتو والي يحصل يحصل

العفو يا قناص دي الحقيقية

فوتوشوب
فوتوشوب

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 13, 2011 9:19 pm

المنتدي حيقفل بدعوي من حقوق النساء

لو المنتدى حيقفل بدعوى من حقوق النساء معنى الكلام ده ان النساء فعلا ثم فعلا فعلا بيظلمونا كتير اوي لانهم مش عايزين يعترفو بالحقيقه ... وبعدين حتى لو المنتدى حيقفل .. طيب في الحاله دي الستات دول هيروحو فين ؟؟؟؟ وهيعكننو تاني على مين ؟؟؟ هما قادرين يعكننو على حد تاني غيرنا ؟؟؟

وعلى راي عادل امام ..

الحت تلحُ اصرارا ... اصرت تصرُ الحاحا ...

فوتو شوب

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13السبت مايو 14, 2011 1:41 am

اولا سلملى على ام على وقولها حاضر من عنيا وحدة وحدة اهو
ام على ميييييييييييييييين

ثانيا بقى الست لما بتطلب فلوس بتكون عشان طلباتكم انتوا
يعنى مثلا مين الى عايز يجى من شغله يلاقى الأكل جاهز مش انتوا والعيال
طب الاكل مش محتاج فلوس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مين الى عايز مصاريف مدارس ولبس وكل ده مش بيبقوا ولادكم الى انتوا مسؤلين عنهم
مش كل ده محتاج فلوس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يعنى هى بتطلب عشانكم انتوا مش عشانها هى
ودى حاجة لازم يعنى مش انتوا الى بتبقوا رب الاسرة ولا ايه
وبعدين لما بتيجى الست وتقول عايزة اشتغل كلكم بتقفوا وتقولوا شغل ايه اعدى فى بيتك ربى العيال وخدى بالك منهم
وانا مش منقصك حاجة ومش عارفة ايه يعنى الغالبية بيمنعوها من انها تشارك فى المجتمع بصورة غير تربية الاولاد
يبقى ده حق الغالبية بيتمنع منه ولا لا
اما بالنسبة للكلام عن قبل الخطوبة والجواز فأعتقد ان المفروض مش يبقى فيه افترى فى طلبات الستات
لكن برده لازم تدفع مش انت الى عايز تتجوز وانت الى لازم تبقى قد المسئولية
يعنى اعيش معاك فى عشة ومش عارفة ايه والكلام ده كله ده بيبقى تعبير عن حبها
بس برده المفروض ان الستات الكويسة بتراعى الظروف وترضى بالحجات الضرورية مش لازم يعنى اجهزة وشقة 5 غرف والحجات دى
ومش معقول يعنى هى الى حتجيب طلبات الجواز مش انت الى حتعيش فى البيت ده ولا ايه
يعنى انت الى لازم تصرف
مش الرجال قوامون على النساء برده ولا ايه
يعنى هم الى مسئولين عن توفير حياة كريمة ليهم
وزى مقلت لو الست حبة تساعد وتشتغل مثلا الاغلبية منهكم بيقفوا قصادها ويمنوعوها
وبعيدن مانتوا لازم تقدروا انها بتتعب فى البيت والولاد فلازم تساعدوها برده يعنى مش تبقى قاعد وتقولها هاتى كباية ماية يعنى مش حتخسر لو جبت لنفسك
وبتسألك رايح فين وجى منين عشان بتغير عليك وده دليل على الحب برده
وانا مش بسمع ام كلثوم معرفش مغنية الاغنية دى لمين

واتكلم مصرى انت كمان يا قناص اشمعنا هما
بس مش تقول ان حقوق المرأة تقفر والنبى
تخيل انت الحياه من غير ستات كدة

وجو رجعت فى كلامك ليه مش كنت انسحبتتأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  268246

جو الملك
جو الملك
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الأحد مايو 15, 2011 9:19 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اية يا مرمر هو انتي بتصدقي اي حاجة ولا اية ؟؟ 8)

انا الي جبتو لنفسي :roll:

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الإثنين مايو 16, 2011 1:28 am

هههههههههههههههههههههههههههه
ايوة بالظبط كدة انتقاااااااااااااام
انسحب بقى احسنلك تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  542357

فوتوشوب
فوتوشوب

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 20, 2011 9:02 am

يا مرمر

جو ما انسحبش ولا تنحى ولا رحل :D ... كل ما في الامر انو قال الكلام ده عشان يشوف رد الفعل بتاعكو ايه ؟؟ يعني رد الفعل بتاع الستات ... الستااااااااات .. واه من الستات .. مع اني ماليش علاقه لا بستات ولا بسبعات ...

يعني بالعربي كده هوا كان عايز يكشف الخطط بتاعتكو ايه عشان ناخذ بالنا منها في حزب الرجاله ونعرف بتخططو لايه .... بس انتو كده .. كده .. مش هتقدرو علينا ...

والنصر لنا ... وانها لثورة حتى النصر .... :D

فوتو شوب

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 20, 2011 6:38 pm

هههههههههههههههههههههههه
احنا خططنا سرية ومبتبنش لحد اساسا
والنصر ليس لكم بل لنا
ثورة ثورة
سنقعد الرجالة قى بيت بيت دار دار زنجا زنجا
مش حنخليهم يطلعوا الشارع
خلاص بقى ارتاحوا انتوا انا عايزة راحتكم الايام دى لينا احنا بقى
يا ساااااااااااااااتر عليكم يا سااااااااااااتر

فوتوشوب
فوتوشوب

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الجمعة مايو 20, 2011 6:58 pm

احنا خططنا سرية ومبتبنش لحد اساسا ....

ههههههههههههههههه .. والله يا مرمر عليكي حاجات حلوه تجنن ... بقا الخطط بتاعتكو سريه ؟؟؟ سرية ايه يا خالتي ام زكي ؟؟؟ دا انتو مفضوحين عالاخر... واحب افكرك كمان بالمثل المشهور اللي بيقول ...(( اذا اردت ان تكشف سرا ما فاخبر به امراه )) ... هوا انتو تعرفو تخبو حاجه ؟؟؟ :D

اما حكاية القعده في البيت احب اقولك .. دا بوعدوكو .. مش هنقعد في البيت ابدا .. هنطلع كل يوم في التحرير ونعمل مزاهره مليونيه ونرفع فيها شعار (( الرجاله تريد اسقاط البنات والستات )) :D :D وهنخلي الشعار ده في كل مكان .. بيت بيت .. دار دار .. زنكا زنكا .. :D

المشكله اني مش عارف اتكلم مصري كويس زيك ... بس برضو بحاول ...

الله اكبر ... الله اكبر .. الله اكبر .. والنصر لنا وانها لثورة حتى النصر ..

فوتو شوب

رئيس حزب الرجال والقائد العام للقوات المسلحه

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13السبت مايو 21, 2011 12:04 am

لا انت اصلك متعرفش لما بتبقى حاجة عايزين نضروكم بيها بنخليها سرية
وعلى فكرة المثل ده انا برفضه وحطالب بتغير كلمة ستات فيه واخليها رجال فى المظاهرة بتاعتى
وانشاء الله النصر لينا وحتعدوا فى بيتكم والله حكاية غريبة يعنى احنا عايزين نريحكم انتو الى عايزين وجع القلب
وبعدين انت خايف نحسدوك ولا ايه ده المصرى بتاعك احسن منى
وبعدين رئيس حزب ايه انت خلاص عملته ولا ايه لا ده بعدكم
لكن عندك جمعية حقوق المرأة بقى معترف بها مش زى حزبكم

فوتوشوب
فوتوشوب

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13السبت مايو 21, 2011 7:07 am

ههههههههههههههههههههههههههههه

لا مش مسالة يحدسوني ولا حاجه بس احنا اللهجه بتاعتنا خليجيه وفيها فرق عن المصري ولسا في حاجات مش عارف اقولها صح بالمصري ... اما حكاية القعده في البيت احنا عارفين كويس ان في وراها حاجه وربنا يستر لان مش معقول كده تبقو عايزين الراحه لينا فجأه .. يعني المساله فيها ( 9999) ان وكان ولعل .... عشان كده مش هنقعد في البيت ... وانا طبعا رئيس الحزب الرجالي لانكو يا بنات مش مصدقين .. ولمعلومك كل الرؤساء والملوك والامراء بعتو ليا رسائل تهنئه بالمناسبه وعايزين يبقو اعضاء في الحزب ... دا حتا ( يان كي مون) بتاع الامم المتحده بعتلي رساله بيقولي فيها اوعى تنساني واحجزلي مكان في الحزب .. وكمان عمرو موسى والبرادعي اتصلو .. وهقولك ايه ولا ايه اصلي مش عارف ارد على الرسايل اللي بتيجي ولا على الاتصالات كولها مره وحده ...

وكمان فكرتيني في حكاية ( جمعية حقوق المراه ) ... لان اللي مش قادر افهمو هوا حكاية الجمعيه دي .. بقا بعد كل الحقوق اللي واخدينها وكمان خدتو حتى حقوق مننا وخليتونا من غير حقوق .. بعد كل ده عاملين جمعية حقوق المراه كمان ؟؟؟ عايزين ايه تاني بس ؟؟؟؟؟؟ لا حول ولا قوة الا بالله منكم ... :D :D :D

فوتو شوب

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13السبت مايو 21, 2011 11:29 pm

خلاص قولى الكلام الى مش عارف تقوله وانا مش حقوله على طول
وبعدين متستغربش يعنى مش يمكن نكون عايزين رحتكم بصحيح
مهو كله مصالح احنا حنستفاد وانتوا حترتاااحوا
اما بالنسبة للرؤساء وعم مون بتاعك ده مش حينفع تعملوا احزاب
بدام فيها البرادعى مش نااااااااااافعة
وبعدين قولى بقى ايه الحقول الى اخدنها والحقوق الى انتوا مش اخدنها
عدهملى كدة بقى
عشان ايه اطلع الى قى قلبى كله

فوتوشوب
فوتوشوب

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الإثنين مايو 23, 2011 10:32 am

وبعدين متستغربش يعنى مش يمكن نكون عايزين رحتكم بصحيح

عايزين راحتنا ؟؟؟؟ مش ممكن الكلام ده... مستحيل ... الا لو الشمس ابتدت تطلع من المغرب مش من المشرق ...

مهو كله مصالح احنا حنستفاد وانتوا حترتاااحوا

كله مصالح ؟؟؟؟ اه انكشفوا على حقيقتكم كده ... يعني المساله مصالح بس ؟؟؟ والله عجايب ... من ناحيه بتقولو البنت رقيقه قوي ومن ناحيه تانيه تقولو مصالح ؟؟؟؟ انكشفو على حقيقتكو كمان وكمان ...

اما بالنسبة للرؤساء وعم مون بتاعك ده مش حينفع تعملوا احزاب

اولا الراجل اسمو الحاج مون مش عم مون ... وتانيا الحزب بتاعنا اتعمل وتاسس واتشهر وانتهت المساله يعني الحزب بتاعنا دولفتي هوا واقع حال لازم تعترفو بيه ..

بدام فيها البرادعى مش نااااااااااافعة

هيا مع مين نافعه عشان مع البرادعي مش نافعه ... مهو كولو محصل بعضو ... صح ولا لاء ؟؟؟

وبعدين قولى بقى ايه الحقول الى اخدنها والحقوق الى انتوا مش اخدنها عدهملى كدة بقى ..

عديلي انتي بقا الحقوق بتاعتكم عشان تعرفو كم حق فيها هوا بتاعنا من اصلو بس انتو خدتوها كده اوانطه وغصيا عننا ...

عشان ايه اطلع الى قى قلبى كله

ااااه .. كده بقا بانت المساله كولها ... يعني انتو شايلين في قلبكو علينا بقا .. زي ما تكونو مستصدينا بقا .... طلعي يختي طلعي ... طلعي اللي في قلبك وفضفضي .. عشان الكتم في القلب من كويس وبيعمل صداع في الظهر والجنب :D :D

طلعي اللي في قلبك عشان نعرف حقيقتكو .. :D :D

فوتو شوب

marmar
marmar
عضوVIP
عضوVIP

مُساهمةموضوع: رد: تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..    تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..  Icon_m13الأربعاء مايو 25, 2011 12:34 am

اولا الرقة لا تتعارض مع المصالح ماشى

ثانيا بقى حج مون عم مون مو فاااااااارقة لانوا لانوا مش حيشترك فى الحزب الى مش حيكمل ده

ثالثا بقى ابعدنى عن البرادعى والناس دى كلهم زى بعض وانا مليش دعوة بيهم

رابعا انتوا الى عايزين تعملوا الحزب عشان عايزين حقوقوكم قولى بقى ايه الحقوق الى انتوا عايزنها دى
مش تعرضوا مطالبكم ولا اييييييييييه

خامسا بقى شايلة فى قلبى كتير عشان انتوا اخدين كل حاااااااااااجة وجايين عايزين احزاب وحجات ياما كدة

تأسيس حزب الرجال .. على بركة الله ..

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» هناك فرق بين الرجال
» ليش الرجال ما يمسك يد زوجته بالشارع
» البطاقة الشخصيه لرسول الله صلى الله عليه وسلم
صفحة 1 من اصل 1

( مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد ))